Wednesday, July 24, 2013

Luige ja Leedu, Ruudi ja Dassu.

Kuna vahepealne aeg on möödunud suisa lennates, siis pole siia päris kaua jõudnud. Vahepeal olen külastanud mõnd näitust Ruudi ja Dassuga. Ruudiga Luige rahvuslikku, kus ta oli TP Kutsikas väga ilusa kirjeldusega ja väga ilusa esinemisega (saime kohtunikult ka kiita) + suurepärase käitumisega. Olen väga rahul ja uhke, nüüd on Ruudist saanud juba juuniorkoer ja ta teeb oma debüüdi juunioris septembris.

Dassuga külastasime eelmisel nädalavahetusel Leedu rahvuslikke näitusi Ukmerges. Eks ma salaja ikka lootsin, et kõik läheb hästi ja ehk tuleb mõni hea tulemus, sest minumeelest on mul ikka väga hea koer. Seekord kohtunikud nõustusid minuga. Dassu võitis mõlemal päeval kõik isased ja oli VSP. Ühtlasi sai kaks Leedu serti ja nüüd on ootel ka LEEDU CH tiitel. Woopiduu! Loodame, et sügisene tõukatse läheb positiivselt ja saame poisile juba sel aastal tiitlid ära kinnitada.

See nädalavahetus on plaanis 2xCAC näituse Lätis, aga ma ei tea hetkel, mis nendest saab, kuna Dassu hakkas esmaspäeva õhtul lonkama, ma isegi ei kujuta ette miks. Ise arvan, et ehk ta kuidagi venitas või väänas veidi oma esikäppa, katki ei ole ja katsudes valus ka mitte. Samas teades, et ta valulävi on suhteliselt kõrge, siis usun ikkagi, et tugevalt katsudes oleks ta mulle haigest kohast märku andnud. Hetkel on ta nüüd näituseni kodusel režiimil, usun, et longe läheb selleks ajaks üle, kuid kunagi ei tea. Ei ole veel otsustanud, mis ma siis teen, kui ta reede õhtul ikka veel lonkab. Eile õhtul oli juba korras, jalutas normaalselt, nagu midagi poleks häda - hommikul sama, ja nüüd lõunast jälle lonkab. Eks näis, kui homme samamoodi on, siis lähen õhtul arstijuurde. Kõik ei saa ju lõpuni hästi olla - alati peab mingi paha juhtum vahele tulema. ):

Üldiselt on mul veel sel aastal üks Läti näituseplaan, aga vaatame kõigepealt kuidas selle esimesega läheb.


No comments:

Post a Comment