Friday, August 10, 2012

August...

Oleme selle nädala algusest pikendanud oma jalutuskäike vähemalt 2x, kui mitte kolm, päevas. Hommikuti teeme nüüd ka pika ringi ja laename aega une arvelt, minu une, sest Dassu tõuseb nkn kell kuus hommikul, õhtuti oleme kaks päeva järjest Panteraga mereääres mängimas käinud ja peale seda veel metsas tiirutanud, täna tegime Pantera ja Kristeliga metsaringe, kuna õues oli üsna külm ja ise vette ronida ei tahtnud. Jalutuskäigud on pikad ja mul on selle üle väga hea meel, samuti Dassul, kes on kolme päevaga silmnähtavalt ümbermõõtu kaotanud ja kes magab iga öö rahulikult, nagu beebi! Teisipäeval jalutasime Paljassaares, kus poiss ujus vähemalt 1m lainete keskel, hüppas neist üle, õõtsus seal ja päästis vapralt oma dummyt.

Kuna multiply vist ennast sulgeb, nagu ma aru sain, siis vanu postitusi ma siia kopeerima ei hakanud. Loodan, et kõik huvilised leiavaid meid siit üles ja saavad meie tegemistest lugeda! Ja jalutuskaaslaseks võib ka alati pakkuda! Näitustest niipalju, et Dassu on hetkel kirjas Balti Võitjal, mis tundus lihtsalt must go ja Luigel ja siis veel Rakveres ka, teisel päeval, sellega peaks selleks aastaks kõik olema, ahjaa, mingi match show toimub ka augusti lõpus, sinna registreerisin ka, sest see tundus lihtsalt väga fun! Kuulekuse kohapealt ma ei tea, tahaks väga eksami ära teha, aga ennem peaks nagu natukene võistlusi proovima, samas ma tahaks agility's ka väga võistlema hakata, aga vaatame, tundub, et vormi saame me lõpuks ilusaks ja heaks - ehk jõuab siis lõpuks ka ametlike tulemusteni!





1 comment:

  1. Nii tore, et Sa ka siia jõudsid oma blogiga:)
    Ootan uudiseid Sinust ja Dassust ja pilte kaa:)

    ReplyDelete