Tuesday, August 14, 2012

Teisipäeva post...

Wohoo, meie igahommikused kella kuue jalutuskäigud toimuvad siiani ja tundub, et mõjuvad ka, ühtlasi olen avastanud, et peale selliseid hommikuid on kohe terve päev kuidagi reipam olla ja mõnusam, me like it! Õhtuti käime ka ikka pikemalt jalutamas, harilikult kuulub sellesse kompotti ka ujumine. Pühapäeval käisime maal. Eile näiteks aga jalutasime jälle üle pika aja vanalinnas, ja oi kuidas Dassu naudib tähelepanu, tõeline eputis ikka. Täna käisime Paljassaares, ujusime ja jooksutasin poissi, tõi mulle dummy't. Kuna seekordne tõukatse toimub lõpuks ometi päeval, mil me oleme vabad ( juhhei ) ja harjutuskatse samamoodi, siis me saame neid lõpuks ometi proovida ja selle üle on mul nii hea meel, ma isegi ei panusta siin hetkel mitte mingile tulemusele, vaid just see, et lõpuks proovida saame on super. Ühtlasi ei tea ma veel, kas proovida kohe saagiga, või kõigepealt ikka dummy'dega. Kui ma nüüd ennem saan linnuga proovida ja ta toob seda ja kõik on OK, siis proovin vist linnuga, ja me vist saame neljapäeval katsetrenni ka minna, eks siis paistab. Mõned pildid tänasest - siiani üritan oma Tamroni objektiiviga Sina peale saada, vahel on juba õnnestunud, täna mitte eriti... tundub, et Canon on siiski mu südamesõber, aga ma proovin edasi!





No comments:

Post a Comment