Sunday, April 21, 2013

Kevad südames.


Ma ei tea, kas asi on selles, et kevad on lõpuks kohal ja väljas on niii palju päikest, või selles, et mul on veidi rohkem vaba aega kui varem. Igatahes olen ma seadnud endale ja oma neljale tublile koeralapsele mitmeid eesmärke selleks ja järgnevateks aastateks ja alustanud juba ka nende kallal töötamisega. Ilmselt on asi lihtsalt selles, et mul on neli maailma kõige mõnusamat ja kihvtimat koera!!!

Nädalavahetusel käisin Rakvere näitusel, näitasin Dassu venda Dublinit aka Gerti, kes oli avaklassis sertifikaadikandidaadiga esimene ja parima isase võistlusel kolmas, mis on väga tubli saavutus, sest isaseid oli kokku umbes 10 ringis. Poiss oli väga tubli, mina olen rahul ja õnnelik, omanikud olid rahul ja õnnelikud ja see ongi ju põhiline. 


Kuna ma olin esmaspäevast-reedeni kodust ära, Leedus, siis ma ootasin väga, et saaksin peale Rakvere näitust maale minna. Tegime Ruudiga näitusetrenni ja natukene teistega ka, õppisime Epsuga kuulekust ja tegime Zingeriga kõrvalkõndi - super kontakt!!!! mängisime ja tundsime elust rõõmu! Nad on kõik nii tublid, ma olen nii vaimustuses, neist kõigist! Tegin pilte ka, aga kuna Zinger ja Dassu ei tahtnud täna väga poseerida ja mängisid Ebbyga tirimismänge, siis väike beebipoiss jäi meeleldi pildile. Ruudi on juba 6 kuune. 

Ebby portree.

tegelikult väga rõõmus laps.
väike sirkel.

No comments:

Post a Comment