Wednesday, June 17, 2015

17. juuni

Kuna Hanna-Maria blogib oma trennidest nii tublilt ja järjepidevalt, siis sain ma sealt veidi innustust. Juba Ammu tegelikult, aga kuna mul on 0 vaba aega, siis ma nüüd otsustasin, et ma võtan endale selle kohustuse ka - näis kaua ma jõuan. 

Täna tegin mõlemaga üle pika aja (väga piinlik) normaalset kuulekustrenni. Dassule pigem meeldetuletust, sest ta oskab pmst kõike ja asju saab vaid lihvida, mis on muidugi ka väga oluline. Kuna ta tõmbas pühapäeval omal jalalihase ära, siis ma talle väga jooksuharjutusi ei teinud. Ta ise muidugi ei saa üldse aru, et ta peaks ennast hoidma või midagi, traavivad nagu segased Tsuumiga kahekesi mööda hoovi ringi ja hüppavad üksteisele otsa ja müravad! Lisaks on ta hakanud tegema uudseid õhulende, näiteks kui söök on käes, siis ta lendab kuskilt meeter maast õhku - hmm, koer on liiga õhukeseks jäänud ja põrkama hakanud. Aga teemast, Dassuga trenni tehes tunnen, et ma olen väga igav inimene... pean talle mingeid ajuragistamis ülesandeid mõtlema, mul on alati selline tunne, et koeral on igav, näha on, et talle meeldib, aga... 


Tsuumiga, kes on mul ikka üsna looduslaps, kuna ma temaga ennem tõukatse läbimist, ei tahtnud üleliia kuulekust tampida, sest tahtsin, et ta iseseisvalt mõtleks ja töötaks, mitte ei vahiks mulle suhu ja ei ootaks käsku, siis on tema kuulekus jäänud nö. kodutasemele. Kuigi ma plaanin temaga ikkagi tasemekatsetel käima hakata, siis ma ei arva, et nüüd kuulekustrennid tema metsatööd negatiivselt mõjutaks, pigem positiivselt. IGatahes, tegin temaga kõrval asendeid, tal ajab siiani veidi "kõrval" käsklus juhtme kokku ja enamasti arvab ta, et see tähendab, kuskil lähedal istumist, hehee. Teiseks võtsin "istu" käskluse. Tegin ka eemaldumisega. Ootamisega tal probleeme pole, aga kuna ma pole tal kunagi ootamise ajal käskinud otseselt istuda, siis täna ta arvas ka, et kui ma hakkan tagasi temajuurde minema, siis ta võib ju lamama minna ja niikaua oodata, kuni ma lõpuks jõuan - oeh, kaklesime mis me kaklesime, lapsel oli juhe nii koos lõpuks aga kaks viimast korda õnnestusid kenasti.Hetkel keskendungi rohkem kõrval asendile. 



1 comment:

  1. Ma tahan aasta lõpus kokkuvõtet teha, et vaadata palju oleme treeninud :D. Aga juba olen feilinud, sest ei viitsi kirja panna ja siis unustan üldse ära :D

    ReplyDelete