Friday, June 19, 2015

19.juuni

Tegime täna aias trenni. Lasin mõlemal paar korda faasanit tuua, mis mul on olude sunnil veidi mäkaiverisse ja sokki pakitud, ta nimelt on katki, aga ma ei tea miks... avastasin eelmisel korral, kui esimest korda trenni tegin, võibolla viskasin siis kuhugi orgi otsa, ei tea, imelik. Igatahes, Dassul alguses rihmaga ja siis usaldasin teda ja ilma - ei pidanud pettuma. :)

Lisaks lasin mõlemal aias jänest tuua. Nad lähevad nii pöördesse mõlemad, kui ma trenni teen, eriti päris saagiga. Dassu alguses samuti rihmas ja siis usaldasin ilma hoida ja natukene tuua, väga kauget distantsi veel igaksjuhuks ei lubanud.

Lisaks oleks mul vaja TERVEID linde, sest kui kuskilt on katki, siis see hakkab Dassut nii häirima ja ta otsustab seda uurima hakata ja see ei ole hea. Lisaks pean temaga saagiga väga rahulik, tasakaalukas ja selline olema, nagu see oleks igapäevane, sest ta keeb natukene üle ja ma ei taha seda pushida. Tänaste trennidega jäin väga rahule, eriti, et sain Dassut juba aias ka ilma rihmata usaldada.

Nüüd lähme metsa, ma arvan ma Dassule otsingut ennem pühapäevast tõukatset ei hakka tegema, ehk mõned harjutused vaid ja ma arvan, et luban ka metsas jänest tassida. Paar pilti ka, Tsuumist jänesega ei ole, sest mu 450D ei võtnud seda kiirust välja, millega see minuni toimetati. :)




No comments:

Post a Comment