Tuesday, June 24, 2014

Laps ei oska istuda.

Luige näitused möödusid väga kenasti. Tsunami oli mõlemal päeval TPK, muidugi koos eriauhinnaga ning väga ilusa kirjelduslehega mõlemal päeval. Ma ootan juba huviga juuniorklassi, et mis seal saama hakkab... siiani pole lapsele küll veel ühtegi viga külge poogitud. Kuna ma lõpetasin laupäeval kooli, siis sel päeval näitusele sai Tsunami tänu armsale Elerile (&co) ja näidatud nii tõus kui bestil tänu armsale Eveliinale! 
SUUR AITÄHH VEELKORD!

Kuna juuli on meil täitsa näitusevaba, kui just mõni huvitava kohtunikuga match show kuskil silmapiirile ei hüppa, siis juuli pühendan dummy/tõukatsetrennidele ja kuulekustrennidele. Dassuga tahan hakata jälle võistlema ja eksamid ära teha... kohe kisub sinna kuulekusplatsile, kohe vägisi kisub. Kuna sügisele tõukatse on rahvuslike näituste ajal ja ma ei tea kummale päevale ma oma koerad saan regada, siis otsustasin, et jätame need näitused vahele ja pühendame selle ühe nädalavahetusele täielikult tõukatsele - näituseid on palju, katseid mitte. Lisaks käisin ma sügisel Dassuga sama kohtuniku juures, kus minu süül läbi kukkusime, siis tean, et tegemist on väga laheda kohtunikuga, niiet ootan juba väga sügisest katset ja regan mõlemad koerad ära kohe, kui info väljas.

Lisaks alustasin nüüd tõsisemalt ka lapse treenimist kuulekusalal... väga huvitav on, ma küll poolte asjade treenimist ei mäleta, kuid saan kõigega improviseerida ja laps õpib üsna lennult, mis on väga positiivne.
Peale Tsunami trenne on nii mõnus Dassu võtta ja trenni teha...

Aaaaa, ja kuna nad on mul augustis 3x paaride võistlusel kirjas, siis neid trenne teen nüüd ka üsna tihti, nad on nii tublid ja sobivad nii hästi kokku, liikumine on neil koos väga ilus ja kui sabamootorid ka veel seistes töötavad - lahe on treenida kahte koera korraga!

Pühapäeval lähen kuulajana tasemekatsekoolitusele, kus püüan võimalikult palju infot ja soovitusi kõrvataha panna, lihtsaks on mul väike plaan pildistada... kui muidugi keegi vastu ei ole.

Homme proovin lapsest kõikige beebi-kutsikaklassi rosettide ja karikatega pildi teha!
ja korralikult, neiu komber, istuda mu 8kuune preili ikka veel ei oska... 


No comments:

Post a Comment