Monday, June 16, 2014

Näitused Tartumaal


Kõigepealt siis see info, et Tsuumil on jooks läbi ja elu on jälle lill, jeee!!! 

Nädalavahetusel käisime jälle kollasega näitustel, mis möödusid väga edukalt, eriti laupäev. Kohtunik oli väga tore ja ääretult meeldiv, suisa rõõm on sellisele kohtunikule oma koeri näidata. Lisaks valis ta meil hiljem ka Best In Show´l teiseks, kohal oli umbes 10 beebit, niiet ma olen superõnnelik! Tüdrukk tegi muidugi ka laupäeval oma senise parima esinemise näitustel, just nii nagu ta seda trennides teeb... vahele muidugi veidi jänesehüppeid kahel jalal, aga pidas väga ilusti vastu ja suutis püsida nelja jalaga maa peal, enamuse ajast. Bestil oli ta eriti võrratu! Ja see näitusepaik, ma lihtsalt armastan seda väikese talu hoovi, meeletult armas, ilmselt järgmisel aastal lähen mõlema koeraga sinna, super!

Pühapäev mulle väga ei meeldinud, kohtunik oli kuidgi liiga tõsine ja tõre. Kuid tulemuseks TPK ja eriauhind, kirjeldus oli samuti kena. Bestil kohale ei valitud, kuid pole hullu, alati ei saagi võita, ega kellelegi meeldida, ja Tsuumi oli pühapäevaks üsna väsinud ka, käisime laupäeva õhtul veel jalutamas, kuna tal olid tõsised energiaülejäägid, kuna 3nädalat oli ta pmst toas ja joosta vabalt ei saanud, oi kuidas preili nautis! Hotellis pidas ka ennast väga kenasti üleval ja üldse igalpool, temaga on ikka mega lihtne, sest ta on nii hea ja leplik.


Avastasin, et kokku on meil juba 8kutsikaklassi näitust ning 4 beebis. Nüüd sellel nädalavahetusel tulevad veel 9 ja 10, niiet 10 kokku ja siis juba juuniorklassi vallutama... Mõni koer ei käi kokkugi 14näitust, mis minu väiksel kollasel juba seljataga on. Kui nüüd mingit head viimasehetke pakkumist ei tule, siis juuli on meil täiesti näitusevaba ja nö. puhkus ja augustis läheb jälle karusell lahti. Avastasin just, et maailmavõitjani on nii vähe aega... saab põnev olema!

Pilte mul muidugi jälle ei ole, eilsest eks saan Triinult, sest ta oli nii armas ja tuli meid oma väikese laheda beebiga, keda mul on ilmselt au varsti näidata, vaatama. Eile polnud Tsuumil küll väga enam seda powerit aga ehk miskit ikka sai. Lõppu aga üks auhindadega uhkustamispilt, kutsika besti rosett on nii armas, suur ja oranž - täpselt nagu meie uus maja, kuhu me loodetavasti peagi saame kolida. 


No comments:

Post a Comment