Wednesday, June 11, 2014

Näitusepostitus




DASSUL OLI SÜNNIPÄEV, palju õnnnne tagantjärele blogis mu suur must iludus!!!
Uskumatu, et juba 6!, kuid minumeelest muutub ta iga päevaga aina nooremaks ja ilusamaks, nagu hea vein, fantastiline labrador!

Ma olen nii uhke ja õnnelik!




31.05 Retriiverite erinäitus. Väga armas näitus ja väga armas seltskond ja üldse hästi armas päev, väikese vihma ja minut hiljem lõõskava päikesega. Tsunami võitis konkurentsis parima emase kutsika ja lõpetas päeva ollaes VSP kutsikas. Preilil oli just alanud jooksuaeg ja seetõttu tundis ta ilmselt ennast veidralt, loe polnud tema ise, kuid ringis oli väga tubli ja põrkamise keskel suutis ja veidi hindamise ajal nelja jalaga maapeal seista. Kohtunik kirjeldus väga kena, kuid ainuke miinus, et polnud just parim karv (laps vahetab karva), kuigi ma ei ütleks, et see nüüd nii hull ka oli, või üldse hull. Igatahes, VSPkuts ilmselt siis seetõttu ja väike kommentaar juurde, et koer võiks ikka rohkem neljal jalal seista, nagu peab.. aga see oli rohkem selline lõbus ja sõbralik kommentaar. Hüpik ta on, see on fakt ja ma täitsa nõustun.

Dassu võistles avaklassis, kus oli kirjas 4koera. Kaks neist said hindeks VH ja meie sõber, armas kollane Otto, koos armsa Monicaga olid avaklassis SP/SK 1 ja Dassu ja mina kohe nende järgi SP/SK 2. Kohtuniku kommentaar, et Dassu on väga ilus ja kui tal oleks 1kg vähem kaalu, oleks ta olnud esimene, aga mul ei ole kunagi kahju kaotada armsatele inimestele ja ilusatele koertele, niiet palju õnne Otto ja Monica!!! 

Edasi näitasin ka ühte armsat kollast emast tüdrukut, Mannut, kes võitis suure avaklassi ja oli parim emane 4 ning sai lõpuks ka SERT´i. Millega ta peale tõukatse sooritamist on ka EST CH! Palju õnne Teele ja Gredi!

01.06 Eesti võitja 2014. Näitus algas väikese ja ebameeldiva intsidendiga, kus üks labrador Dassut läbi puuri nuusutama läks, seejärel urises ja teda läbi puuri ründas. Ühesõnaga lõppes see sellega, et mul oli ringini max 2min aega ja Dassu puur oli täiesti katki. Õnneks armsad inimesed ulatasid mulle abikäe ja hoidsin Dassut seni, kuni Tsuumit näitasin, hiljem sain mäkaiveri teipi, et puur ära teipida - õnneks mul on ääretult normaalne, tubli ja sõnakuulelik koer ja ta ei tulnud sealt läbi. Igatahes, Tsumm sai ilusa kirjelduse ja oli konkurentsis ühe teise kollase emase kutsikaga esimene ja ühtalsi ka TP Kutsikas. Kohtunik ütles, et talle väga meeldisid mõlemad koerad klassis, kuid Tsuumi liigub palju paremini ja lisaks kõigele ka oma vanuse kohta väga hästi. Bestil kohale, ega edasi ei valitud... Hüppas veidi vähem, aga jooksuka mõju oli veidi tunda, sest koer polnud ikkagi päris tema ise.

Dassu oli avaklassis taas teine, koos SP/SK. Kommentaar sama, mis eelmisel päeval. Kohtunik ütles, et talle meeldib Dassu pea ja kõik palju rohkem, kuid kuna max 2kg peaks alla võtma, siis liigub täna esimene koer veidi paremini ja vabamalt. Muidu väga ilus kirjeldus ja wow, kuidas see poiss ikka esineb. Hiljem peale ringi, tuli kohtunik veel meiega rääkima, või õigemini küsisin temalt Dassu kohta paar küsimust ja ta jäi meiega rääkima. Kiitis Dassut ja ütles, et väga natukene kaalu on üle, muidu super poiss. Eriti kiitis pead ja esirinda, vaimustunud oli ka sabast, ütles, et ta pole ammu labradorides sellist saba näinud ja hoiak ja kõik super, lisas, et seda kohtab kahjuks tänapäeval nii harva. Lisas veel, et sellel poisil on oma järglastele nii palju anda ja ma peaksin olema väga uhke, et mul selline koer on ja veel see, et Dassul on palju, mille üle uhke olla. Kuna kogu selle aja seisis poiss mu ees ja vaatas mulle otsa, siis jutu lõpetuseks lisas ta veel muidugi ka seda, et koostöö on super ja see kontakt... ühesõnaga avaldasime muljet, mis on väga positiivne ja tore.

Paar illustreerivat pilti. Kuna lapsel on jooksukas, mis peaks selle nädalaga läbi saama, siis koospilte vm ei ole saanud teha. Küll aga on näituselt tänu Marilynile mõned fotod ja mõned avaldamata fotod ka Tsuumist  beebishow ja jahikoerte erika auhindadega. Peale eelmist näituse nädalavahetust auhindadega pilti ei teinud. Sel nädalavahetusel oleme Tartus näitustel, viimane näitusereis koos armsa Eneliga, kes kaugele ära kolib - ma luban, et tuleme sulle ühel päeval külla! (:

Kuna Tsuumil on nüüd jooksu lõpp nii lähedal, siis on ta jälle tema ise ja tegin eile ka näitusetrenni, hetkel tegelen saba liputama õpetamisega, sest ta kipub selle ära unustama seistes... lisaks ta trennides mul ei hüppa aga näituseringis kipub seda tegema, ootan huviga nädalavahetust. Aaaaa, dummytrenne oleme ka teinud, see on supertuus, kuidas tirts töötab ja Dassu isegi suutis keskenduda, tehes otsingut samas kohas, peale Tsuumit, kel on teadupärast jooks! bravo! 

Tsunami 7kuud!

Damaskus peaaegu 6a!

Auhindadega peale jahikoerte erikat ja beebishowd!

No comments:

Post a Comment