Monday, August 4, 2014

Labradoride erinäitus

Sõit, kõik 190+ km läks kuidagi väga kiiresti ja kohale jõudsime tund aega ennem ringi algust. Paras aeg, et hullud loomad ära jalutada, vet kontrollis käia (väga meeldis, et kontrolliti kõigi koerte kiipe + passe), puurid puualla asetada ja kohad sisse võtta. Pilte ma tegin vaid paar tükki, sellepärast, et ma lihtsalt ei viitsinud, ausalt. See kuumus oli kohutav. Isaseid juunioreid oli vist ka 9 ja enne seda veel 3 beebit ja 8kutsikat. Ma arvestasin, et võtan Dassu välja, kui hinnatakse noorteklassi teist koera, aga kuna teine puudus oli seal vaid üks koer ja see hindamine läks nii ruttu, et ma jäin veidi munema ja seetõttu ka mu elu suurim näituseringifeil siiani - sellest hiljem. Karumehe klassis oli 7 koera, tema oli ringis 4s. Esines fantastiliselt, tõsiselt. Liikus kenasti, ei loivanud ega midagi, kuigi väljas oli +100, lisaks seisis nagu kivikuju, liputas pika meelitamise peale ka saba - tema suur pluss on see, et isegi kui ta väga liputada ei viitsi, siis seisab see tal paralleelselt seljaga üleval ikka, aga sain ta ikka liputama ka - kuigi mõistan teda, ilm oli tõesti kohutavalt palav. Dassu sai väga ilusa kirjelduse ja saime mõlemad on esinemise eest kiita ka. Avaklassis maandusime neljandaks, hindeks suurepärane ja sertifikaadi kandidaat. Parimas isases edasi ei saanud. Olen Dassuga meeletult rahul, usun, et tal oli suur pingutus sellise ilmaga esineda, lõõskava päikese käes. Pärast parimat isast tuli paus, läksime sööma ja lasime Dassu vette ujuma - super näitusepaik, väikesed tiigikesed kohe kõrval. Sõime ja ma avastasin oma suurima feili - olin unustanud jalga kollased crocksid... Issand mul on siiani niii piinlik, Dassu ees ka, poiss oli nii ilus ja läikis ja esines ja puha ja ma siis oma kollaste crocksidega - õudne!!!

Tsuumi ringiks panin KOHE jalga normaalsed jalanõud. Kirjas oli 9 juunioremast, ma ei suutnud jälgida kas kõik ka kohal olid. Laps näitas ennast kenasti, koos paari hüppega - mida ma ei saa näitusetrennis välja juurida, sest ta lihtsalt ei tee neid. Muidu oli super. Maandusime 2sele kohale ja saime ka oma esimese juuniorserti. Kohtunik ütles, et väga raske oli esimese ja teise koha vahel valida, ei tea miks ta nii otsustas, seda ta ei põhjendanud. Tsumm esines parimas emases suurepäraselt, kuid edasi ei pääsenud - nagu kohtunik ka ütles, kahjuks on alati vaid üks esikoht ja ka kohtunikud võivad eksida - ta enda sõnad!

Seejärel näitasin koeri kasvataja ja jäglasteklassis ja siis oli paaride kord. Minu SUUREKS üllatuseks olid minu väikesed jahinäituseklounid PARIM PAAR ja esinesid väga kenasti ja aktiivselt, olid keskendunud ja tublid! Olen väga uhke!!!

Pärast lasin Tsuumil vabalt teiste labradoridega ringi kihutada ja ujutasime teda enne kojusõitu. Dassu puhkas autos, kuna seal oli ka suuri isaseid, kes veidi urrasid, siis teda igaksjuhuks ei lasknud, ta nimelt ei kannata, kui keegi talle selga ronib või tema peale uriseb. :)

Kahjuks paremaid pilte ei ole - pean endale isikliku fotograafi hankima!

Nüüd jahitrenni ja varsti maailmavõitja - uhuhuh, EXCITEMENT!




No comments:

Post a Comment