Sunday, August 31, 2014

Laupäev: vesi, otsing, jälg

Tegin eile koertele minitõukatse ja veidi erineva otsinguga, kui päris katsel. Pool maastik-pool vesi, nö. roostikust otsimine, arvan, et raskem kui tõukatsel + visatud dummyd, mitte viidud - st minu otsest jälge ei ole. Üldiselt teen selle pimeotsinguna, et nad ei näe kuhu viskan, kuid eile nägid. Veest lasin tuua 2 korda, kahjuks ei olnud mul paati... seega kaldavisked + püssi ka ei lasknud. Eile tegin harjutustes esimesena Dassuga ja seejärel Tsuumi. All mõned illustreerivad pildid.


Dassu ja dummy, veeosa.
Tsuumi ja dummy, veeosa.

Veeosa on mõlemal korras, ma ei oska seal küll ühtegi üllatust oodata, st ei tea, et midgi peaks valesti minema või olema. Tsuumi pole küll nö. tõukatse harjutusena paati näinud, kuid karjääris tegime veeosa küll ükskord, kui seal paat oli, niiet usun, et sellest ei ole tal küll midagi. Pauku nagu kumbki ka ei karda, pigem kütab see neid rohkem üles.

Kollane hindab musta tööd ja ootab oma korda.
Must töötab.
Must ootab ja hindab kollase tööd.
Tsunami otsingul.
Dassu tegi super otsingu. Töötas väga kiirelt ja puhtalt, läks-tõi, läks-tõi, olin väga rahul. Tegin 6 dummyga.
Tsuumi eile kuidagi rabistas, ta muidu töötab väga kenasti, kuid vahel läheb nii elevile, et hakkab sabistama. Töötas küll, otsis tublilt, kuid peale 3nda toomist käskisin tal istuda ja rahuneda ja saatsin hetke pärast uuesti - lõpus oli töö parem ja kõik sai toodud. Üldiselt olen rahul, kuid tean, et ta teeb paremini. Eks oleneb ka päevast. Katse osas ennustada ei oska, tean, et mõlemad teavad mida nad tegema peavad ja oskavad seda ideaalselt ka teha. Iseasi, kuidas meeleolu, päevaolud ja ilmastikuolud kokku langevad - mina igatahes annan endast parima, et närvi ei lähe ja olen rõõõmus ja roosa.

Jäneeees, ehk kolmas osa - jälg.
Jälg oli Dassul super, tundub, et see on tema tõeline leivanumber. KIIRE minek, veidi aeglasem tulek, sest jänesedummy on niii äge ja niiiiiiiii ei tahaks seda loovutada. Teen ülepäeva sellega trenne, et katse ajaks oleks see talle veidi igapäevasem ja enam mitte nii PRECIOUS! Tsuumi elu kolmas jälg, ta väga ei mõikand taas, mis see täpselt on ja asus niisama otsima, harjutan kindlasti edasi. Jänesedummy tõi muidugi ilusti ja kenasti ära, sain temast ka super pildi. Dassul keskendusin rohkem puhtale toomisele, niiet pilte seekord ei teinud jänesega. Olen üsna kindel, et katsel tuleb Dassu poolt puhas jälg ja siiralt loodan, et ka loovutamine. Tsuumiga harjutan, arvan, et tuleb ka puhas ja ilus jälg - kui me kõik kolmekesi selleni jõuame. 

Peale tööd on lõbu, ujumine ja lõõgastumine, puhkus ja mäng, kuigi meie töö on ka vahel, kui mäng.

Kokkuvõttes jäin mõlema minitõukatsega rahule, mõlemal on asju, mida harjutama peab, kuid ma leian, et ei ole ületamatuid olukordi ja ületamatuid harjutusi. Olen mõlema üle väga uhke ja kui ei saa septembris läbitud katset, siis proovime oktoobris, kui siis ka mitte, siis mais. Ükskord ikka teeme ära! Tiimitöö! ;)


No comments:

Post a Comment