Friday, August 22, 2014

Oeh...


Ma mõtlesin, et ma pean ennem uut näitust ja infot ikka kirjutama, kuigi ma üldse ei jaksa, ausalt. Pildistasin täna terrierite erikat, mis algas paduvihmaga ja lõppes rõõmsalt päikesega ja siis jätkus õhtu ERTÜ juhatuse koosolekuga, kus oli väga tore. Näitusel oli ka tore, nüüd mul on miljon pilti, mis ootavad üles saamist - luban, et teen nädalavahetusega ära, kuid hetkel kohe üldse ei jaksa - siirad vabandused.

Kuidas meil maailmavõitjal läks. Kenasti, vist... no tegelikult oli Dassu "väga hea" suures avaklassis, võrdluses erines meeletult kenasti, jõudsin ühe vene handleri või koeraomanikuga, täpselt ei tea, ringis nö, riidu ka minna, kui ta hakkas oma koera meie ette sättima, siis ega mina ka papist tüdruk ei olnud ja tõin Dassu rivist veidi väljapoole, et ta ikka välja paistaks. Ma saan aru, et tal oli väga s**t koht, sest ta seisi täpselt nurgas aga ta oleks vabalt võinud tekitada ristküliku ja oma koera mitte nurka panna, tema probleem puhtalt. No ja kui ma siis Dassu ta ette nö. lükkasin siis ta hakkas midagi kobisema, ma alguses ei teinud üldse välja, aga siis ta tuli kuidagi liiga lähedale lõugama (mõtlesin, et läheb löömaks) ja astusin siis viisakusest veidi eemale. No ja siis ta üritas jälle ja ega ma ka võlgu ei jäänud, lõpuks ta vist sai aru, et minuga pole mõtet ja oli oma nurgas edasi... aga mina isiklikult olen isaste kohtunikus küll pettunud, või noh, mulle ei meeldinud, ega kõik ei meeldigi, aga Dassu oli supervormis ja esines ka kenasti (võrdluses seekord paremini kui üksinda) siis arvan ma ikkagi, et ta on suurepärast väärt. Ausalt, Olen pettunud!

Tsunami oli hiiiigelsuuures juuniorklassis suurepärane, 9kuuselt. Väga armas ja igati õiglane tulemus minumeelest, no isiklikult oleksin ta nö. poodiumile ka paigutanud aga mõistan, et seal oli ikka vanemaid ja mitte enam nii tittesid, niiet pole hullu, sellest saan üle. Muidu esines kenasti, vahepeal mängis konna... nagu ikka, lõbus labradorilaps. Lisaks ütles mulle üks kasvataja, et tegin väga õige valiku, et võtsin just selle kutsika - väga armas, olen ise ka super rahul!

Vahepeal oleme trenne ka teinud, jahitrenne siis. Koerad on väga tublid, ma olen väga rahul, panen septembri katsele kirja mõlemad, kui kukume läbi, läheme oktoobrikatsele ka. Harjutuskatsele panen ilmselt ka, mõistlik vist oleks. Dassust on vahepeal saanud tõeline jahikoer, kes hulllub (sõna otseses mõttes) lindude peale, läheb täitsa hulluks, keerab ära. Mul oli kolmapäeval trennis isegi veidi piinlik, kui kõik rahulikult ootasid ja minuomad seal vingusid ja mulle küsivalt otsa vaatasid, et MIKS MEIE MINNA EI VÕI?? MEIE TEAME KUS LIND ON!!! LASE MEID!!!!!!!... khm. Jah, tegelikult olen ma väga rõõmus, et nad sellised on ja mott peabki laes olema... neil kindlasti on. Kui Dassu nüüd järgmine kolmapäev jänest ka jälje lõpust toob, siis panen ta saagiga harjutuskatsele kirja ja kui teeb selle ära, siis saagiga katsele, kui ei too jänest, siis dummyga mõlemad. Tsuumiga sama, kuigi ma millegipärast arvan, et toovad mõlemad jänese, vähemalt ma loodan ja usun neisse!!! Labradorpower!!! 

Kadri tegi trennis kolmapäeval paar pilti ka, panen siia ka. Lisaks on homme-ülehomme näitused ja MA LUBAN, kirjutada homsest näitusest homme õhtul ja pühapäevaga sama pühapäeva õhtul ja ma LOODAN, et keegi teeb pilte ja mul on siia midagi panna ka, ausalt!!! Tsuumil oleks vaja 2xJcac ja Dasssul CACIBit, või kahte, aga ma üldse ei tea mis koerad seal on ja mis meeldib, aga mu loomad on väga heas vormis, ma ütleks, et suisa suurepärases, niiet vaatame mis saab. Hull paar on ka taas esindatud - jehuu!!! 


No comments:

Post a Comment