Wednesday, August 6, 2014

Teel Maailmavõitjale vol. 1


Tegelikult ma pole ju veel teel, või noh kui, siis vaimselt juba rändan. Täna jõudis mulle vist päriselt kohale, sees hakkas nii keerama, kui ma juutuubist maailmavõitja videosid vaatasin. Uhh, vähemalt ma tean, et mu koerad on valmis, isegi kui ma ise seal rihmaotsas vaikselt uimama peaksin, siis ma tean, et mu koerad on valmis. Homme on miljon asja teha ennem laevasõitu, ma ei teagi kuidas, aga kõik kogunes homsele. Pean hommikul koerad ära kammima ja pesema, mis tundub hetkel suht pointless, sest Tsumm on 5min hiljem veel porisem kui varem. Labradoride pesemine 1päev enne näitust ei ole võib-olla just kõige targem mõte, kuid mu kogemus räägib, et Dassu karv ei muutu peale pesu liiga pehmeks ja Tsumm on veel poolbeebikas, siis ma leian, et see on okei. Võibolla, ujutan neid ka veel hommikul ja siis pesen, vaatan. Siis pean ma leidma lõplikud riided, ilmselt võtan 2 komplekti kaasa, kuna võin reede hommikul ringi mõelda ja pabistada - crocksifeili ei tule - luban pidulikult! Asjad pakkima, auto korda tegema, asjad autosse laadima... tundub, et läheb kiirelt, kuid ei tea - õhtuks vast ikka jõuan. Väike šoping ka, maiused ja... uhhh, ma olen nii põnevil.

Aa, meie esmaspäevaõhtune trenn läks väga kenasti. Tsumm oli tubli, kuigi seal põllul olid lõhnad mis teda veidi segasid, Dassu oli ka tubli, kuid hetkel poogime välja seda otsingualale pissimist, ehk kui pissib, kohe autosse. Samas ma tunnen teda hästi ja tean, et kui ta mul katsel pissib (mis pole keelatud kui see ei juhtu saagi peale), siis otsib ja töötab ta edasi... aga välja peab selle ikka juurima. Muidu tublid, trenni ennem pühapäeva kindlasti ei tee. Täna tegin näitusetrenni ka, väga rahul olen mõlemaga!

Ma siiralt loooodan, et keegi teeb maailmavõitjal pilte ka. :)

No comments:

Post a Comment